Termeni pentru schimbul și returnarea bunurilor din comenzi prin intermediul site-ului Art Service Ltd.:

În termen de 14 zile de la primirea bunurilor, clientul are dreptul de a le returna sau de a le schimba, deoarece sunt îndeplinite următoarele condiții:

  1. Aspect comercial bun – ambalajul original nu trebuie rupt și deteriorat, trebuie să fie în forma în care a fost primit. Mărfurile nu trebuie utilizate.
  2. Ambalajul original, consumabilele și accesoriile, în cazul în care au fost incluse.
  3. În cazul schimbului sau returnării mărfurilor, costurile de transport sunt pe cheltuiala clientului în ambele sensuri, în funcție de tariful companiei de curierat pe care alege să o folosească.
  4. În cazul în care bunurile livrate nu corespund în mod clar bunurilor comandate spre cumpărare de către client, costurile de transport pentrureturnare sau schimb sunt suportate de comerciant.

Procedura de returnare sau schimb.

  1. Trebuie să ne anunțați numele, adresa, numărul de telefon, motivul returnării/înlocuirii produsului, numărul comenzii sau al scrisorii de trăsură și data primirii comenzii, Acest lucru trebuie făcut înainte de a ne trimite expedierea. Acest lucru poate fi să fie făcute la 0896 601 650 sau e-mail: office@artservicebg.com .
  2. Trimiteți expedierea eligibilă pentru returnare la următoarea adresă: Sofia, Bd. Vladimir Vazov nr. 25, tel. 0896 601 650.
  3. MOlya să ne informeze în avans prin e-mail office@artservicebg.com prin trimiterea unui cont bancar (IBAN, titular de cont), de tradus suma datorată.
  4. În timpul expedierii, asigurați-vă că trimiteți nu numai produsul pe care îl returnați, ci și documentele de achiziție primite de la Magazinul Online pentru Materiale de Artă și Hobby Art Service Ltd.

  5. La returnarea mărfurilor, acestea trebuie ambalate într-un plic al firmei de curierat respective sau alt ambalaj rezistent din polietilenă, pe care trebuie lipite documentele de retur (scrisoare de trăsură etc.). Pe ambalajul original al mărfurilor – cutia sau plicul produsului, nu trebuie lipite materiale, bandă, scrisori de trăsură și altele asemenea, care încalcă integritatea și aspectul comercial al ambalajului original!

  6. Atunci când returnarea unui produs este pe cheltuiala Art Service Ltd., acest lucru este obligatoriu cu o companie de curierat ECONT sau SPEEDY, și NU cu un curier ales aleatoriu de către client.

Înrambursare

  1. O rambursare pentru un produs achiziționat se face după acceptarea expedierii de către noi în întregime! Se face prin transfer bancar în termen de cel mult 20 de zile lucrătoare de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de a refuza bunurile, conform articolului 55, alineatul 6 din Legea privind protecția consumatorilor.

  2. Expedierile trimise ramburs, ramburs și pe cheltuiala noastră nu vor fi acceptate.